duminică, 10 martie 2013

Pe stilul indian,propriu..


       Nu stiu daca sunt multi iubitori ai amerindienilor...dar eu clar sunt o fana declarata...Imi plac mult barbatii cu par lung...si daca prin par mai sunt si pene deja sunt mai mult decat cucerita...pe langa aspectul fizic,ideea lor de viata ma fascineaza...faptul ca iubesc si respecta natura atat de mult...faptul ca ei nu au o religie concreta...ci doar pilde care se transmit prin viu grai... Ode aduse nu omului ci naturii...care intr-adevar nu e capabila de rau si multe altele..
      Muzica lor atat de plina de mesaje,care ajung direct la suflet...si modul lor simplu de a  tari,nefiind lacomi..Desigur ca fac referire la amerindienii de odinioara...pentru ca probabil obligati la civilizare o parte au imprumutat din rautatile si lacomia noastra ;)                                                                                      
       Ideea mea este sa incerc sa va propun sa cheltuiti cat mai putini bani dar totusi sa fiti in pas cu moda intr-un stil altfel.Nu va sfiiti sa intrati in Second-handuri...sunt lucruri uimitoare  uneori acolo...si outleturile sunt salvatoare de vieti!Si cam acum urmez eu,enjoy!
 
Ochelari vechi rau dintr-un second hand...Stilul Ozzy Osbourne

        Fusta Stradivarius,de pe un outlet...super ieftina...mai ca pomana ;)
                              


Brose Meli Melo,cadou














Cizme oultel..de 2 ani cred...din nou am asteptat reducerile si  a meritat...Outlet...si, si reducere!
Tricoul il am dintr-un magazin oarecare..este lejer si are material ok,plus ca are pene ;)

Geanta Miniprix,cu ceva motive abstracte,care pe mine ma duc cu gandul la ceva hieroglife!
Mottoul de azi : "Natura nu este aici pentru noi, ci este Parte din noi. Toţi facem parte din Familia Planetară."
  
boys winter coats     winter coats for women     women s winter coats

4 comentarii:

Thank you very much for passing by and for your opinion.Hope you will come back soon. Have a wonderful day!