joi, 4 mai 2017

Korean beauty

   Presupun că mereu te-ai gândit cum de unele fete au tenul atât de impecabil, nu? Sincer şi eu mă întreb cum poţi să ai un ten cât mai luminos şi curat, să nu mai vorbim despre cum să scapi de riduri sau acnee.. Secretul (deşi de mult nu mai e un secret) este să ai grijă de tine, de alimentaţia ta şi clar de tenul tău, să ai grijă ce produse foloseşti şi nu în ultimul rând să îşi cunosc tipul tenului. Primul pas în a avea un ten minunat, este să ştii ce tip de ten ai iar cel de-al doilea este desigur să decoperi produsele care ţi se potrivesc. 
   Nu de multă vreme a apărut un nou site pe piaţa virtuală din România, numit Koren beauty. Produsele sunt calitative iar preţul lor este unul pe măsură. Fiind produse nu foarte comerciale pe piaţă românească, probabil te întrebi dacă să merită sau nu să-ţi achiziţionezi ceva. Păi decât să stai şi să te întrebi, eu zic să acţionezi, să-ţi dai o şansă şi să dai o şansă şi produsului să te impresioneze. Produsele sunt naturale şi testate chiar de echipa din spatele brandului Korean beauty
Produsele care mi-au stârnit interesul şi pe care intenţionez să mi le achizitionez sunt cele listate mai jos.
Mai multe produse puteţi să găsiţi aici: www.cosmeticecoreea.ro


SKINFOOD – CREMA EXTRA HIDRATANTA CU VITAMINA C



PROGRAM DE INGRIJIRE PENTRU TENUL MIXT



SKINFOOD – MASCA EXFOLIANTA CU ZAHAR BRUN



BENTON – LOTIUNE TONICA CU ALOE BHA



SKINFOOD – EMULSIE CU EXTRACT DE PIERSICA



NEOGEN – DISCHETE EXFOLIANTE CU EXTRACT DE STRUGURE


   Eu zic că înainte de un machiaj reuşit sau de ce nu, şi după un machiaj reuşit, trebuie să avem grijă de tenul nostru. Să-l răsfăţăm aşa cum şi noi am vrea să fim răsfăţate. Un ten curat şi hidratat este ceea ce-ţi doreşti la sfârşitul oricărei zile.:) Just check Korean beauty and go wild!
P.s share the good new with your friends, because this is what friends do, they share!:) Share it on Instagram or Facebook.

Un comentariu:

  1. they look so cool!
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere

Thank you very much for passing by and for your opinion.Hope you will come back soon. Have a wonderful day!